onsdag 23 maj 2018

minnesförlust....



Jag tror det kan va värmen......
Jag tänkte visa er en bild på en av våra hästar från då. Det är en travare, 1 år, import från Danmark men jag är inte människa att minnas vad hon hette. Hillery xxxx tror jag det var men är inte så säker. Hästskötaren kommer jag däremot ihåg vad hon heter, det är ju alltid något.



Detaljer som inkörning och så där kommer jag ihåg, men...namnet. Nä icke. Tror mig komma ihåg att hon var en mycket snäll häst som gjorde sitt bästa, vilket tyvärr inte räckte så långt i tävlingsammanhang.



Minns inte om det var skador eller vad som hände men om jag nu minns rätt kom hon aldrig till start.
Jag tycker det är en häst som ser väldigt trevlig ut, men som sagt det räcker ju inte alltid.

Nedräkning 9 dagar. Sortera, kasta, sortera igen. Det tar visst aldrig slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar