måndag 4 februari 2013

måndag igen


Första måndagen på i Februari.
Har på känn att detta kommer att bli en extremt kort månad. Nu menar jag inte bara för att det är färre dagar. Nä, när jag kollar min agenda förstår jag inte riktigt hur det skall gå ihop.
Varje dag är intecknad känns det som.

Hur som helst är jag idag så glad men även lite trött. Glad för att vår fina häst Cross A Lot i lördags kväll fick ett litet hingstföl.  Två veckor innan beräknad fölning men allt tycks ha gått bra. Mor och föl mår, så vitt vi kan avgöra, fint.

Trött för att vi mest legat och haft koll på mamma och föl via montitorn i vårt sovrum. Jag kan lova att man inte sover med någon reda.

Idag blir det som vanligt på måndagar datorundervisning hela eftermiddagen. Kul.
Så roligt att träffa dessa härliga människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar