onsdag 29 oktober 2014

sjutton dagar sedan




Så länge är det sen jag skrev något på min blogg. Så länge sen är det som jag ens var här inne.

Har jag tröttnat? Tröttnat på att berätta om alla dagar som i snabb takt rinner förbi här ute på landet. Har jag tröttnat på att delge er av mina tankar, funderingar och infall?
Nä så är det inte. 
Orken har varit slut. Helt slut. Jag känner mig så sliten och urvattnad att jag knappt orkar företa mig någonting när jag kommer hem från jobb.  

Datorn här hemma har därför i sjutton dagar fått stå orörd av mig. Tyst, och mörk har den stått här övergiven och oanvänd. Det måste bli ett slut på detta nu. Datorn ska åter tas i bruk.

Ibland känns det som jag liksom hunden bara vill stoppa huvudet i häcken och låtsas att jag inte finns till.

Men nu drar jag mig sakta men säkert upp från min bubbla och är åter på G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar