fredag 12 augusti 2016

va tiden går


Inte var det väl såå länge sedan denna bild togs. Hur kan det vara hela åtta år sen.
Idag är en av dem vuxen och den andra stor, men lika ljuvliga idag som då.

Det är nog sant som man säger att ens egen ålder kan man avläsa i sina barn och barnbarn.


Samma intresse för djur finns kvar.
Alltid vänliga och snälla.
Nu har ännu ett sommarlov passerat och i nästa vecka börjar allvaret igen. Skolan!

Själv har jag idag suttit här hemma och hela tiden trott och inbillat mig att är lördag idag. Tänk så fel. Vad glad jag blir, då har jag ännu en orörd dag framför mig.

Jag tänker använda min nyfunna fredag till lite soffhäng med lite godis, en eller annan gräddbulle och kanske några små chips. Vin har mannen och jag redan druckit till dagens middag som var fisk och smakade förträffligt.
Utanför vårt fönster strilar nu regnet ner och vi är glada att vi precis hann hem från hundpromenaden.
Nu håller vi helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar