måndag 6 november 2017

Gustav Adolf



Till Gustav II Adolfs minne mumsar vi idag på härliga G.A bakelser. Små men naggande goda kan man kanske uttrycka det. Jag missar sällan ett tillfälle att köpa hem något härligt bakverk från konditoriet om jag får en chans.
Jag tycker synd om mig själv idag så jag vill trösta mig med godsaker. 
Inbokat besök hos sjukgymnasten imorse slutade inte som jag ville eller väntat. Man hade glömt informera mig om viktiga detaljer typ att jag skulle gå till träningsrummet, vara ombytt, fått information om redskapen osv. Efter 30min. väntan ifrågasatte jag vad jag gjorde där och fick ett beklagande till svar. Fick erbjudande om att komma tillbaka på onsdag morgon vilket jag mycket bestämt tackade nej till. Men, jag fick i vart fall en bra ursäkt att stoppa i mig en massa onyttigheter iform att bakelser och godis. Oh tycka synd om mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar