lördag 19 oktober 2019

milde moses....


Tänkte mig tre bilder på samma bokstav idag. Så blev det, men på ett kanske annorlunda vis.
Bokstaven är M.
Bild 1 Mys



Vad är väl mysigare än att tända lite ljus, smaska på lite godis, frukt och lite jordnötter. Här finns att välja mellan.

Bild 2 Mord


Mord i sig är väl inte så mysigt men i bokform är det mer än godkänt. Här i soffhörnet kan jag dröja mig hela dagen eftersom mannen är iväg. Mord eller träna hästar?, mitt val blir mord.

Bild 3 Musik


Det går faktiskt att lyssna till musik samtidigt som man läser. Låg volym och lite stämningsfull musik som strömmar ut ur högtalaren då är det perfekt.

Så kommer min lördag se ut idag.
Samtidigt i köket pågår julens brunkål i ugnen. Det går snabbt nu.
Hörs innan jul hoppas jag vi gör.
Sköt om er. Njut av hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar