måndag 9 september 2013

vad har hänt med Idol



Hör till de som gärna sitter spikad framför teveapparaten när det är Idol dags.
Så många fina idoler som har vaskats fram genom åren. En del redan glömda, andra som jag nog kommer att minnas mycket länge.

Men i år. Ja, jag vet inte vad som hänt. Är det jag som inget förstår längre eller är årets upplaga sämre än tidigare. Jag tycker då inte att det finns många guldkorn framvaskade. Än svårare har jag för att sen någon oslipad diamant
Ibland skäms jag när jag sitter här i min soffa och lyssnar till en del bidrag. 
För att inte tala om hur respektlöst det är att springa iväg för att träna när det pågår ett repetionsarbete  i grupp. Dålig stil.
Bara av den anledningen borde Kevin inte gått vidare. Nåja detta är ju bara min synpunkt. Juryn tyckte ju annat.
Vad gäller juryn, eller rättare Bard kan man undra hur han blivit uppfostrad.
Vem vill ställa upp i Idol med risk att bli kränkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar