söndag 15 september 2013

rakt i hjärtat






Söt som socker. Vad kan man annars säga om denna ursöta skapelse.
Jag visste att en av hästägarna i stallet köpt en ny valp. Jag visste också att den var söt, det hade min sambo berättat som träffat den några gånger. Men att den var så gudomligt bedårande fanns inte i min fantasi. Denna valp tog mig fullständigt med storm.

Kanske var det för att den var så himla liten och späd. Eller kanske var det det pigga uttrycket och de ögonbrynen. Eller var det för att den var så enormt tillgiven, pigg och kärvänlig. Inte var det bara för att den var just en valp för jag är ingen människa som faller pladask för valpar.
Jag vet inte vad det var/är men jag blev helt knockad.

Tyvärr blev bilderna som är tagna med min telefon ganska dåliga. Fotografen var dåligt fokuserad och motivet var inte still en sekund.

Jag älskar mina egna hundar och är nog trots allt glad att de kommit från valpstadiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar