torsdag 5 april 2018

grattis på min namnsdag



Jo det är faktiskt så att jag har namnsdag idag. Det har gått helt obemärkt fram. Inte ens jag själv har haft minsta aning förrän jag av en händelse kollade min agenda. Där stod det ju klart och tydligt. Irene har namnsdag idag. Ja, ja det kommer ju inte att firas på något storslaget vis.Några smågodis, lite ostkaka och en stor bamse kopp med ett gott te.
Men, jag kan nog tycka att de som kallar sig mina vänner borde bjuda mig på minst en bakelse när vi träffas nästa gång. Detta innefattar även mannen.

För övrigt har dagen varit både upp och ner men med facit i hand så kanske lite mer ner, åt det irreterande hållet. Vissa människor är bara för mycket. Inga detaljer och namn.

Så var det nedräkningen 57 dagar. Ett kaos smyger runt i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar