tisdag 5 mars 2024

jodå, jag är tillbaka





Har varit borta från bloggen några dagar. Har bestämt mig för att det inte kommer bli så mycket bloggande just nu. Fokus ligger nu på annat.

Veckan och helgen som gått har jag gjort en hel del kul saker.
Det har blivit både samkväm med vänner, en helkväll med kortsel och en del loppis.
Vi har  hunnit med att vara varit hundvakter. 
Så har jag varit på "Vellingeblomman" där jag inte varit på många år. Kände inte ens igen mig.  Där blev det både shoping och gofika. Årets första glass har jag ätit. Det har också inhandlats vårens penséer.  Nu ska de bara planteras. Men fortfarande väntar jag  på att uterummet ska få tak och en uppfräschning. 
Det är bemärkelsedagar på gång av skilda slag. En i kväll.

Så har jag ju åter hamnat i styrelsesvängen. Denna gång i Trelleborg.

Ja, det var nog det hela så här långt. Vi hörs när vi hörs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar