fredag 10 maj 2013

ledig dag med förhinder




Fredag, underbart väder och vi är lediga.
Nu borde väl allt vara bra. Så är det ju faktiskt inte.
Har haft ordväxling om ett mobilt företags-abonnemang under mer en vecka med Telenor. Efter samtal med fyra, ja du läste rätt (4) försäljare trodde jag igår, efter vilket samtal i ordningen har jag tappat räkningen på, att allt var löst och klart. Men jag hade fel.
mail från Telenor idag förkunnade att något gått fel.
Kan hända ligger problematiken i att det gäller en förening. Inte vet jag.

Idag blir det i varje fall massor av inomhus arbete framför datorn.
4000 bilder ska katalogiseras och flyttas till säker plats. Nya program ska installeras. Ny dator ska installeras. Flertal uppdateringar måste göras.
Det blir en lååång dag.

Jag tror jag börjar med en härlig kopp te och en rostad macka samtidigt som jag njuter av vinnarbuketten från igår när Boss vann på Klampenborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar