fredag 3 maj 2013

Veckans ordspråk - Banta



                 " Att äta är ett sällskapsnöje. Bantar gör man ensam."


Jag ångrar mej, ångrar verkligen att jag klev upp på badrumsvågen i morse.
Vad skulle jag nu där. Med detta blev stora delar av denna, annars så fantastiska, fredag förstörd.

Så här är det ju, när det är sommar och fint väder vill man ju grilla, kanske ta ett glas vin och må gott gärna i glada vänners lag. Då tycker åtminstånde jag att det ska finnas gott om god mat att frossa i.

Vad vågen berättar för mej borde jag satsa helhjärtat på att skrämma iväg en hel del kilo.
Känner på mej att detta inte blir av.

Nä, nu släpper jag detta.
Snart iväg till affären. Det ska köpas hem lite gott att grilla!!!!

Ha en trevlig helg ni alla.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar