torsdag 19 december 2013

Är det saknad jag känner









Iår har jag inte haft möjlighet att fara runt på event och julmarknader som jag egentligen tycker är ganska så kul.
Kände idag ett svagt sting av saknad och längtan efter det där speciella som är när man far runt på sådana jippo.

Visst det ska inte förnekas att det är både jobbigt och tungt. Massor av prylar skall packas ner, stuvas in och ur bilar. Bord ska riggas. Förberedelserna är både många och långa. Hjälpande händer behövs så att allt ska klaffa.
Men trots allt detta så är det ju så himmelskt roligt.

Kanske är det så att jag saknar atmosfären, spänningen och att det roliga med att få träffa så mycket trevliga människor som liksom jag gillar knalle-livet

Vem vet. Till nästa år är jag kanske på plats igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar