söndag 29 december 2013

Mellandagsrea....



Varje år bestämmer jag att inte låta mig luras av att springa runt på mellandagsrea och handla en massa strunt som jag egentligen inte behöver.

Jag avskyr att gå på rea. Det är faktiskt sant.
Men på något vis lyckas jag nästan alltid hämna där just i mellandagarna. Inget undantag i år.
I år var det elektronikprylar som fångat mitt intresse. En skrivare!
En skrivare till mitt dagliga arbete i min förening.

Sagt och gjort, jag lyckades lura med mig sambon in till stan ( läs Malmö) för att kika på en sådan. 
Det blev affär (vad trodde ni). Det blev både skrivare, extra färgpatroner, garanti och en försäkring på härligheten.
Försäkring lät bra då den gäller vid handhavarfel!!!!!

Nu vet jag vad jag skall göra under kvällen, kanske även morgondagen och kanske rent av resten av min ledighet.
Med det behöver jag väl inte förklara att jag inte är den mest tekniska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar