fredag 10 mars 2017

inte i min smak...




Riktig vårkänning idag. Sol och nästan plus tio grader. Det känns skönt. En stund på bänken där mitt i solen och nära väggen kändes det fint. Jackan åkte av en stund och jag njöt av solen.
 Mannen och jag for hemifrån ganska så tidigt idag för att Charlie skulle på återbesök hos veterinären för sin öroninflammation idag. Redan klockan tio skulle vi vara på plats där i Malmö. Öronen var bättre men inte helt läkta så det blir ännu en behandling. Mest synd om hunden som så ofta får dessa problem som visst enligt veterinären är ganska så förknippade med den fukteksem han också har.
Nåja jycken är pigg och glad och på kliniken kallar de honom för "valpen" sina 13 år till trots.

Sen raka vägen till Jägersro, dags att kolla en av våra hästars jobb på stora banan. Fullt godkänt.

Mannen for så iväg och hämtade ytterligare två hästar för träning. Själv stannade jag kvar på Jägersro och slank iväg till närliggande köpcentrat för en fika. Detta trodde jag inte om mig själv.....lunchvalet föll på en hamburgermeny. Usch och fy. Inte gott alls, men det stillade min hunger och mitt vid det laget låga blodsocker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar