tisdag 7 mars 2017

Tack, men nä tack


Det har kanske inte undgått någon att det  är självaste punschrullen som har sin egna dag.
Nu är jag inte förtjust i dessa bakverk så jag avstår.
Nä, jag firar hellre att jag idag, efter snart en veckas krasslighet nu ser ut att bli lämnad av den killförkylning som ockuperat min kropp. När jag kollat lite i backspegel (läs min blogg och andra anteckningar) har jag sett att 2014 samma vecka var jag också sängliggande i killförkylning, hmm nu gäller det att se upp kommande år.

Nåja, nu känner jag mig frisk och väl är väl det för idag har vi haft ett viktigt möte i vår förening. Konstituerande.
Nu är vi alla redo att ta tag i årets alla förekommande uppgifter.

Blev lite orolig i går kväll då det viskades på stan att snön var på väg in....även till oss långt söderut. Nu var oron helt obefogad för inte minsta flinga har synts till. Tack för de vädergudarna.

Nu ska jag fortsätta med lite arbete framför datorn sen håller jag kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar