lördag 18 mars 2017

våren tog en paus




Vaknade tidigt denna lördag morgon. Knappt hade klockan hunnit bli sju förrän denna satt vid datorn för att inte springa runt i huset och störa. Lite hänsyn får man visa. Det räcker med att hundarna stör tidigt på morgonen.

Igår var jag iväg och köpte lite pensèer som jag hade för avsikt att plantera ut idag. Nu var ju inte våren på sitt bästa humör så plantering blir det intet av idag.
Mannen och jag hade också planer på att åka och titta på hundutställning i Malmö idag och/eller i morgon. Länge sedan jag var på en sådan.
Nu visade det sig tyvärr att "vår ras" inte hade någon deltagare varför vi skippade den utflykten.
Vi har en lite udda ras, Mudi, så det finns inte allt för många tillfälle som jag känner till.

Men så fick jag gjort rent i alla skåp och lådor i badrummet i stället. Ganska skönt det också.

Så naturligtvis några timmar vid datorn. 
kolla och sortera gamla bilder håller jag på med ganska ofta och mycket, här finns massor att göra.



Idag fann jag dessa bilder som föreställer mina söner. Tydligen gillades det att måla och klä ut sig.
Bilderna är från 70-talet och tydligen var det modernt med långt hår.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar