torsdag 27 april 2017

är jag vaken





+



Utmattad men kunde ändå inte sova längre än till klockan sex i morse.
Vi har beslutat oss för att en av våra hästar ska få bli pensionär hos en för honom lämplig person. Intresset har varit mer än stort och svar har formligen invaderat min brevlåda. Gallringen har så smått börjat och igår kom första spekulanten och kikade.
Mötet blev bra och vi for iväg för att kolla på det hem(stall) de kunde erbjuda våran häst. Samtidigt fick vi se vår spekulant i en hoppträning.

Dagens datum har två tema det är promenadens dag och det är ledarhundens dag.
Själv känner jag mig som att slå ihop dessa tema vore perfekt. Känns som min kropp efter 10 timmar häst skulle behöva en promenad med ledarhund. Så trött att jag knappast kan se klart idag.
Nu undrar ni kanske varför jag då skuttar upp ur sängen redan vid klockan sex. Bra undran!
När det på morgonen är dags för denna att besöka damrummet går det därefter inte att somna om.
Något är nog galet med denna kropp.

Nåja, idag blir det nya tag och nya spekulanter som ska kika på hästen. Känns som det blir en lång dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar