tisdag 18 juli 2023

åter till det normala



Efter dagarna tre i rockens tecken återgår nu livet till det normala. Lugnt och stilla. Precis som jag vill ha det. 

Ja förstås skulle jag kanske velat åka till havet och bada men jag gillar ju inte kallt vatten. Tror, av den info jag fått att det är ganska svalt i våra vatten just nu. Annat var det viss året då det bega sig, 2014 den 18 juli, då var det strandhäng på Mossbystrand.


Stora delar av familjen var där, plus någon till. Alltså i vårt sällskap. Vad jag minns var det en härlig dag med strandfika och massor av snack och skratt.


Visst var/är vi ett något udda gäng denna dag på stranden i Mossby. Tror bestämt att personen här inte vill va med på bild.


personen här ville inte heller va med på bild men något blev fel. Det var ju huvudet/ansiktet  som inte skulle synas!!



Jodå jag badade. Tur att någon tog bilden så det går att bevisa att jag faktiskt badat i svenskt vatten.

Nu får det räcka med nostalgitripp för denna gång. Det kan bli för mycket av det goda.
Vi ses och hörs en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar