fredag 14 juli 2023

Svedala rockar




Årets höjdpunkt för många Svedalabor, även så kallade utsocknes, vallfärdar till tre dagar med SvedalaRocken. Fullt ös och håll i gång i tre dagar så här i början på mångas semester är ju inte helt fel. För min del var det första gången jag besökte denna folkfest. Det här kommer jag göra om. Nu kan man undra varför det tagit så många år innan jag tog mig dit.



Kvällens intresse för mig och mitt sällskap var nog den gamla brittiska 70-talsgruppen Sweet. En riktig nostalgitripp. Helt fantastiskt uppträde.
Så var det ju naturligtvis Hasse Andersson som lockade. Han är OMÅTTLIGT populär och tältet fyldes mer än till bredden.

Men idag är en annan dag och det blir nya tag på festivalen ikväll.
Hoppas ni alla får en fin dag och helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar