fredag 27 november 2015

det börjar närma sig


Julen närmar sig mer och mer, jag känner av det nu.
Idag har julleverpastejen blivit klar. Skönt.
Det blev i år åtta formar ugnsbakad + en bakform med späck runt. Det är mest jag som gillar späckad leverpastej.
Tyvärr måste jag medge att den "nya" köksmaskinen inkl. kvarn inte var den skarpaste jag testat.
Jag gillar att jobba med mat men då ska utrustningen vara av god/hög kvalitet.

Redan tidigt i morse vart jag iväg för operation av en knöl vid tinningen, en s.k hudförändring. Operationen gick snabbt och effektivt. Allt känns bra så här långt. Hoppas nu bara att jag inte hör något negativt från testresultatet.

Känner nog att jag ska hålla fredag nu. 
Mannen är på Jägersro och tränar två av pållarna, så jag passar väl på att ta en stund på sofflocket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar