lördag 10 mars 2018

jag vill resa



Kanske en tur med tåg..... Tyvärr blir det troligen inte med tåget vi ser på bild. Detta tåg finns i Goslar och där är jag inte och har inte ens planerat en resa just dit





Jag kanske kan tänka mig att resa med häst och vagn......nää, då kommer jag nog inte så långt hemifrån även om jag gillar att åka häst och vagn. 

Både hästarna och vagnen på bild är hemmahörande i Goslar eller omnejd så det får väl bli något annat.



Vad skulle väl inte passa bättre till lunch denna lite småkyliga dag, än en stor tallrik med rykande het gulaschsoppa. 
Äter den gärna i sällskap med bästa A-C



Efter en härlig lunch drar jag gärna iväg på en riktigt lång promenad längs smala slingrande gator. Vackra hus och miljöer får man aldrig för mycket av.


När dagen lider mot sitt slut äter jag gärna än en gång den godaste måltid jag någonsin ätit. Jo, jag vet det är stora ord men jag kan inte komma på något jag ätit som varit godare eller ens i närheten.

Som jag längtar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar