onsdag 10 april 2013

halva veckan gått och jag fattar inte vart



Jag tror bestämt att nu är nog våren här på riktigt. 

De tidiga vårblommorna, som en tid varit gömda under snön, syns nu åter.
Jag tycker att jag känner att nu är det banne mej vår.
Jag gick hem lite extra tidigt från jobb idag för att göra en del ärende på stan. Som det så ofta är blev det inte som tänkt.
Jag fick känning av lågt blodsocker och blev för en stund ganska dålig.
Nåja jag fick shopat lite innan jag styrde färden hemåt igen.

Hemma blev det en snabb fika, lite ryggläge på soffan och nu känns det lite bättre. Inte helt bra, men bättre.

Dags för hundarna att få komma ut en stund i vårvädret

Förresten, TACK till personalen på Cassels, Burlövs Center som erbjöd hjälp och sötsak när jag inte mådde bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar