lördag 9 november 2013

Det blir en bra dag




Om man är ledig, inte har en otrolig massa måsten och regnet formligen öser ner då vet jag att det blir en bra dag.

Jag kan göra vad jag vill. Precis vad som faller mig in. Sitta framför min dator och jobba med allsköns ting. Det kan bli blogg, aktivitetsplaner, skriva protokoll, planera verksamhet, googla och ja, vad som helst som faller mig in.
Idag har jag tagit bort alla måsten.

Ute öser regnet ner. Det blåser. Igår krattade jag bort en massa löv från vår trädgård. Idag verkar dom ha kommit tillbaka ( eller är det några andra)

På vår trapp står en vacker höstgrupp i höstens fina färger. Den är värd att kika lite närmre på.
Jag gillar hösten för dess enorma färger.

Det kommer också att bli en tur till vårt andra stall. Två tävlingshästar och en pensionär har vi där.  
Det är vad som är inplanerat för denna dag. Allt kan ju hända så vem vet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar