lördag 15 september 2018

ensam hemma...



Det som skulle bli en så bra dag. Lite shopping och lite mys. Visst, shopping blev det men sen gick visst allt åt fanders. För att få tal del av lite rabatter ombads jag att bli medlem i en affärskedja. Lät då som en riktigt bra idé. Där i affären plockade jag så fram den efterfrågade appen och började intsallera för att därefter bli medlem. Det var väl här någonstans det gick fel. Medlemsskapet och installationen var inte lika enkel och bekymmersfri som utlovats. Det hela misslyckades och jag betalade mina varor utan medlemsskap och rabatt. Vad värre är, nu har jag fått någon forma av inloggningslösen på min telefon som gör att jag förutom pinkod måste använda lösenord.....VARJE GÅNG. Jag tror jag blir galen.
Nu är dagen förstörd!!
Hur ska jag nu fixa detta? Måste troligen be om expert hjälp.



Men jag ska inte bara trösta mig med en go kopp choklad och lite mackor....nää det ska bli en rejäl chokladkaka, modell större.


Vad jag handlade?? Jo, en riktigt fin spade till vårt lilla trädgårdsland. En mindre vattenkanna lämpad att vattna inomhusväxter med och så...lite godis. Jo, det var faktiskt allt. Min shoppingglädje försvann liksom.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar