tisdag 18 september 2018

Himmelskt.....


Det går bara att njuta. Vindstilla, sol och 25 grader varmt och vi har passerat mitten av september.
Vi har njutit med en lagom lång promenad med hundarna som uppskattades av både två och fyrbenta. En lite paus sitter inte fel. Nu kan man ha koll på både människo och djurliv.


Grillen fick göra middagen idag. Middag och middag, det blev ju bara grillad korv, korvbröd och lite grönsallad till.  Smakade helt rätt. En måltid som satt helt rätt en dag som denna.


Har förstås också ätit en himmelsk ananaspaj, som jag svepte i mig innan jag ens hunnit ta någon bild. Jag som inte gillar ananaspaj, jag blev såld. Har till och med bett om receptet. Den ska lagas i vårt kök inom snar framtid.






Ebokens dag idag! 
Nä, då föredrar jag nog en riktig äkta pappersbok. Jag vill liksom känna pappret i min hand om jag nu ska läsa en bok på detta sätt. Annars är lyssnarboken mer mitt sätt numera. Kanske är det för att jag blivit lite lat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar