lördag 21 januari 2023

solig lördag

Att äntligen få se solen gör en glad. Känns som en dag för en promenad. Nä, kankse ändå inte det får vänta till i morgon. Har lagt tjing på ett pussel som jag ska hämta imorgon, då får det bli en promenad.

Revy igår......



En supertrevlig föreställning av duktiga gänget i Arlövs Revyn.
Har varit här massor av gånger och kommer återkomma så länge jag orkar och kakn. En av årets höjdpunkter faktiskt. Ett underbart inslag som livar upp den gå och kalla vintern.

Vi började kvällen med att beställa pizza. Detta var min ....




en Calzone som jag inte ätit på flera år. Smakade gott, orkade inte äta upp hela.
Har en bit kvar som jag tog vara på och tänker äta idag när mannen äter ärtsoppa. Funkar nog. 

Nu ska jag sätta mig en stund vid mitt pussel Lite klurigt men ganska kul.
kanske jag plockar ner lite mer som ska till skänkas till loppis senare, vem vet.
Nä, nu ska jag ta det lugnt en stund......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar