torsdag 7 september 2023

flytt


Idag ska vår sovrumstv flytta. Svågern behöver en ny tv och så gör jag. Därför flyttar vår och därmed gör plats åt en ny åt oss.
Det är inte bara vår sovrumstv som behöver bytas ut. Så gör även datorn. Går knappt att komma in inom rimlig tid (och då har jag inte brottom). Men, en sak i taget. Det kommer säkert mer som behöver bytas ut.

Hur som helst så är mannen nu iväg, först för blodprovstagning och sedan ska svågerns tv kopplas in. Hoppas det kommer fungera. Kan bara föreställe mig hur ensamt och trist det är utan tv. 
Jag skulle vilja göra så mycket men det blir liksom aldrig av. Har i vart fall hunnit med att ta mig en promenad tidigt i morse. Faktiskt ganska så skönt när det väl är gjort.

ikväll när jag inte har någon tv här uppe kankse jag sätter mig en stund med mitt pussel. Har inte pusslat på över en vecka. Hur ska detta sluta?

För något eller några kapitel i min bok, sen........

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar