tisdag 19 september 2023

längtar tillbaka

Idag, medan regnet öser ner här där jag befinner mig vill jag bomba er med bilder från vårt fina semesterresmål. Den 19 september 2015 tog jag dessa bilder på vår all  inclusive  i Side.
Detta är vår första och hittills enda all inclusive vi varit på. Detta går nog aldrig att toppa.


Brödhyllan, där allt fanns att välja på. Så här mycket bröd har jag aldrig sett ens i brödaffären. 


Pålägg, pålägg och åter pålägg. så mycket smarrigt.


Vi fortsätter med pålägg. allt från köttpålägg, fiskpålägg och massor av röror.


Att det finns så mycket pålägg att välja på är helt otroligt


Här fanns allt från lokal specialiteter till smaker från jordens alla hörn, baserat på gästernas hemländer.


Salladsbuffen går inte att beskriva i ord. Frukter, grönsaker, dressingar, flingor, musli och nötter. Allt man kan önska och mer därtill.

Detta är då bara utbudet från frukosten. Ja kommer senare att beskriva lite mer från denna magiska kulinariska resa. Hit reser vi gärna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar