onsdag 7 december 2011

Nu sitter jag här igen



Redan morgon och det känns faktiskt inte som jag sovit alls. Huvudet är tungt och ögonen vill liksom inte dra sig riktigt uppåt för att ta in dagens ljus och intryck.
Att det endast återstå 24 dagar av detta år är ganska svårt att först, var tog de andra dagarna vägen då?
Dagen idag kallar jag för ledig men det är väl just precis vad den inte är
Den är planerad med  besök i ett, eller förmodligen flera, varuhus av typ Coop Burlöv eller liknande.
Det enda jag är helt säker på är att IKEA inte får besök av mej.
Så blir det Jägersro där Boss startar vid 13-tiden. Hans chanser till en framskjuten placering är väl inte allt för stora men ok alla lopp skall som bekant ridas och en viss tro på honom har vi ju annars vore det ju dumt att starta alls.
Så för atthinna med det jag tänkt är det väl bäst att jag sticker iväg........vi hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar