lördag 5 oktober 2013

Nu äntligen är jag på gång.



Nu har jag faktiskt varit utan dator under flera veckor. Inte så att jag varit helt avhållsam. Nä då, på mitt jobb arbetas det mest hela tiden vid datorer.
Där kan jag naturligtvis inte utföra privata ärende hela tiden så bloggande och annat har jag snällt fått vänta med.
Nu är dock ordningen återställd. Ny dator har anlänt. De flesta program installerade så det funkar hjälpligt. Än finns det dock flera program att installera innan allt är sig riktigt likt.

Jag har kanske inte berättat varför jag inte haft någon dator........
enkelt! Den bara helt sonika bestämde sig för att nu är det banne mig slut.
Totalt utmattad och utsliten. Fanns inget mer att göra.


Det har också varit lite dåligt med fotografering dessa dagarna. Datorn är ju en central del i foto/bildhantering.
Nu hoppas jag att jag snart är i full gång igen. Märkte  idag att jag kände mig lite ringrostig. Kom liksom inte riktigt ihåg hur det hela gick till. 

Har också skaffat lite nya program just för foto/bild hantering som jag nu måste lära mig. Jag vet precis vad jag skall använda stora delar av helgen till.

Några bilder har det ändå blivit.
Vår fina tvååring Fix a Lott gjorde sitt kval-lopp förra veckan. Bilden är från den dagen.

Snart blir det dags för hennes första riktiga lopp. Då tror jag nog att även jag är nervös. Vet inte om jag vågar se loppet. Kanske bäst att stanna hemma.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar