tisdag 15 oktober 2013

Så ser med ens livet lite annorlunda ut

ligga på köksmattan känns helt OK

Mattan i vardagsrummet är också helt ok. Här har jag koll på träningsmusen. Matte gillar inte att jag tar min jaktfångst.

Lägg till bildtext


Att uppvakta söta kattflickor tycks med ens blivit överflödigt och rent av onödigt.

All energi kan jag nu istället lägga på att jaga småvilt så som mus, flugor, någon spindel och för skojs skull lite mysigt prasslande löv.
En stor del av tiden kan också läggas på att slappa framför TV:n, i bästa soffan eller på bordet där man verkligen har full kontroll över vad de andra har för sig.
Mat och dryck serveras på bestämda tider och ut går jag bara om vädret tillåter.
Det gör kanske inte så mycket att fortplantningsförmågan för alltid är mig fråntagen. Jag har det ju bra ändå. Trots kastreringen idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar