onsdag 16 oktober 2013

Toppen Telia!!



Idag har det varit, och är, en riktig Alfons Åberg dag. Jag ska bara........
Jag är hemma från jobb med semester och samtidigt är jag sjuk. Allt upplagt för en lugn hemmadag med inga måsten. 
Vad händer då? 
Jo de epost-konton ( tre stycken ) jag har hos Telia har slutat fungera. Fungerar inte alls.
Ringer naturligtvis Telias kundtjänst. Nu vill jag bara med en gång ge en stor eloge till den fina service jag fick. Här kan man verkligen tala om sevice. 
Kundtjänst ringde upp mig ca 30 minuter efter vårt samtal för att höra om problemet löst sig. Tyvärr var inte så fallet. Nu erbjöds jag mer riktad hjälp som skall ringa upp mig igen vid av mig föreslagen tidpunkt. Man var också noga med att jag skulle få hjälp av samma person/er och inte behöva dra hela storien gång efter gång.
Toppen Telia!

Äpplet ger jag till Telia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar