söndag 8 maj 2016

Idag är det en annan dag

 Mycket tidig morgon.
Min klocka visar 04.11 och jag kan inte sova. Vaknat av magsmärtor. Smärtor jag inte känt tidigare. Det går inte att ligga  trots att jag mer än gärna sovit 4-5 timmar till.
Jag får väl sitta här framför datorn och begrunda gårdagen.


Vi träffades igår och käkade lite grillat. Trevlig som alltid.



 Det blev lite av varje, mest som det brukar förstås.
lite sallad, lite grillade köttbitar och några små grillspett.



Några tillbehör, så klart och så skulle det varit grillade majskolvar som vi tyvärr glömde på grillen till måltiden var över. Då var kolvarna grillade, jag lovar. Kolsvarta och stenhårda. Så kan det naturligtvis gå även om det var synd för majskolvar är gott.




Potatisgratäng är väl ett klassiskt tillbehör, så blev det även hos oss igår. ganska gott.



Lite fnitter i soffan. Ska vi kalla dem för den yngre generationen



Sen är det lite mer oklart vad som orsakat denna grimas. Kanske något olämpligt han ätit eller är det något han druckit


En av gästerna försöker visst trösta. Ser ut att gå vägen. Betydligt gladare uppsyn.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar