torsdag 26 maj 2016

Sommardusch


Nu var det dags....igår fick det hända. Min bil skulle tvättas vare sig det behövdes eller inte.
Nu var det nog så att behovet var akut. Lite till och det hade inte gått att avgöra vilken som var originalfärg på bilen.



Sagt och gjort.......på väg hem från en härlig grill-eftermiddag körde vi in till macken för att tvätta kärran. Ni som känner mig vet att tvätta bilarna absolut inte hör till prio ett.



Det blev största programmet inkl. allt. Lika bra när det ändå ska göras. Kunde nästan se smutsen ringla ner från karossen. 



Resultatet blev så här bra. Det var ju knappt det gick att känna igen henne. Tur jag stått utanför hela tiden och kollat annars vet jag inte om jag trott på denna förvandling.

Nu är det gjort och så för vi se när det händer igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar