torsdag 13 juni 2019

bruk av droger



Kommer jag hamna i drogträsket? Eller kanske läkemedels beroendet?? Vet inte! Men inatt har jag för första gången testat ett litet vitt piller som enligt läkares utsaga ska bidra till att jag får bättre sömnkvalite. Måtte detta lyckas. Jag behöver verkligen sova. Sova i ordets rätta bemärkelse. Inte drömma. Inte lyssna till allt runt omkring. Inte lösa problem. Inte minst behöver jag sova mer än 3-5 timmar per natt. Jag behöver vakna utsövd och pigg.

Måste ändå erkänna att det infunnit sig en aning av oro efter att jag läst alla eventuella biverkningar som kan medfölja.



Nu slutade ju onsdagskvällen på ett mindre bra sätt. Vädrets makter var inte nådiga. Det regnade, åskade och haglade. Hagel så stora att de slog sönder vårt plasttak till uterummet. 



Blommorna ser ut att ha befunnit sig i en tornado utan dess lika. De blommor som ännu av egen kraft står upp vadar i vatten. 
Det blir väl till att ge sig och och köpa nya idag.


Sen blir det väl till att röja upp i uterummet och så förstås laga taket.



De sömngivande pillren då? Hur gick det med dem?
Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Vaknade tidigare än vanligt, klockan visade på 04.13!! Dock är det möjligt att sömnkvaliten varit något bättre.

Simma lugnt därute. Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar