lördag 22 juni 2019

vi går mot mörkare tider......



Jag vill inte va negativ men visst är de så. Vi går faktiskt mot mörkare tider.
För att pigga upp mig själv lite kör jag idag "tre bilder på samma bokstav", en kul utmaning jag fick av en vän för några månader sedan. Denna gång blir bokstaven I

Bild 1 Inlagd sill



Inlagd sill är en av våra favoriter på mer än midsommarbordet, gäller även jul och påskborden och lite där emellan.


Bild 2 Inbetalningskort



Inbetalningskort brukar kanske inte alltid va så positiva men detta är. Jag betalar idag ännu en veckotidningsprenumeration. Så härligt att varje vecka få två nya veckotidningar med bland annat många kul korsord. Sånt gillar jag

Bild 3 Isbitspåsar



Detta är ovanligt hos oss. Frysen räcker liksom inte till. Men idag ska det ske. Vatten ska få frysa till is i våran frys. Kanske kommer det någon som vill svalka sig. Vem vet.


Det blir en bra dag!

Hoppas ni alla får en fin och behaglig midsommardag så hörs vi knkse i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar