torsdag 12 december 2019

förkyld igen........



Vad är detta nu?? Förkyld igen! Måste va Anna som är skuld till detta. Kanske inte säkert jag kan förlåta henna. Only time will tell... Men  nu är det som det är, och jag får väl säga som ordspråket...." har man tagit fan i båten får man väl ro honom i land".

Nu är det väl inte värre än att det går över igen, men lite synd just nu idag när jag skulle haft besök av en f.d. kollega och arbetskamrat. Det får helt enkelt bli en annan gång.

Jag vill bara påminna er alla om att det just nu är väldigt synd om mig.......

Baka får jag väl göra en annan dag så jag har något att bjuda på vid adventsfikat på söndag. Det ska nog hinnas med och då är förkylningen förhoppningsvis borta. I vart fall är den inte smittande längre.

Nu hörde jag någon ropa mitt namn....  Det var soffan som vill ha sällskap. Jag ilar.
Imorgon får ni höra mer om hur jag mår.....om det nu kan intressera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar