söndag 21 augusti 2022

Hmmm....



Först idag vill jag hurra för svärdottern som fyller år. Något plus åtta tror jag bestämt det är.
Hur som helst vill jag och mannen önska henne en riktigt fin och trevlig dag. Hurra, Hurra, Hurra

Tävlingarna i Danmark i fredags kan vi lämna därhän. Inget lysande resultat men är väl ändå nöjda. Bara att ladda om och ta nya tag till nästa tillfälle.

Har jag missat något???
var i affären häromdagen och skulle bland annat köoa vetemjöl. Något inköp blev det dock inte då jag blev aningen osäker.....


Vad är det jag missat?
Har aldrig vetat att vetemjöl skulle skötas på något särskilt sätt. Får nog ta mig en funderare.

Denna söndag ska även jag bege mig till stallet. Har fått uppdrag att fota en av hästarna som ska ut till försäljning. Nu hoppas jag på vackert väder, gärna lite sol och en pålle som vill visa upp sig från sin bästa sida. Kanske det vankas lite fika i stallet. Vem vet.

Först ska jag hinna med ett kort besök på "våran" loppis i byn.
Eftermiddagen ska jag sitta klistrad framför TV:n, då visas tre avsnitt av "skenet bedrar", vem kan väl få nog av Hyacinth med familj?

Ni anra för väl göra vad ni helst vill och kan.
ha de gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar