lördag 6 oktober 2012

Här är den......




Det var alltså denna som fanns i mitt stora och lite hemliga paket.
Attract motionsband, min alldeles egna Pink Panther!
Som jag har väntat längtat och planerat.
Nu är den uppackad och tillfälligt placerad i vårt sovrum. Sambon jublar förstås inte över varken bandet eller placeringen. 
Men det är ju bara tillfälligt tills jag letat upp en bättre plats. 
Sambon har dock gått med på att ha den där tills jag tröttnat på bandet och slängt ut det. Vilket han tror går ganska fort.

På kontrollpanelen kan man ställa in och utläsa både hastighet, tid, distans, puls och Kaloriförbrukning.
Det går att förinställa upp till 12 program. Det finns naturligtvis plats för vattenflaska och annat på panelen.

Nu måste jag nog skaffa rätt outfit.
Jag måste bara testa den, nu genast. Inte om en stund utan nu med en gång.

Vi hörs. Berättar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar