söndag 1 mars 2015

så här kan det se ut.....


En helt vanlig, gråkall lite småblåsig tidig morgon på Jägersro.
Det är träning. Precis som vilken dag som helst. För en tävlingshäst i träning ser nog de flesta dagar lika dana ut.



Det som skiljer är kanske att just idag är husse och matte, mina ägare,  på besök.
Nu gäller det att visa upp allt man lärt här på "skolan".




Med Chaves på ryggen ger vi oss iväg ut på rakbanan 
Inte ensamma....vi har sällskap av en annan kuse som skall vara förhäst och hjälpa till med trygghet. Hmmm???


Snack och lite chat jockeys emellan är ett vanligt inslag under våra träningspass.
inte mej emot...kul träffa andra hästar också. 



Ridstilen varierar markant mellan de olika ryttarna.
Här lite lite bakom kan jag spana in de olika stilarna utan att verka oartig.



När vi åter är ensamma kan jag inte låta bli att undra om vi hästar också har olika stil och elegans. Jag tror ju nog säkert att jag själv har ypperlig utstrålning och skimmer. Kanske fler skulle ta efter min stil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar