torsdag 13 augusti 2015

Ett Skånskt landmärke


Det har varit en super trevlig kväll. God mat och trevligt sällskap. 
Som om detta inte var nog så stötte vi på en "gammal" kollega och vän till mig på ett ställe som jag inte skulle föreställa mig möte henne på.
Inte nog med det så var det första gången hon och hennes familj/vänner var där och åt. Så konstigt det kan bli ibland. Hur som helst så var det trevlig.

Kvällen var varm och det kändes som en sån där riktig sommarkväll när man bara vill stanna ute och njuta av livet.

Jag tycker själv att vi bor på en av världens vackraste platser, Skåne.  
Här tornar vindkraftverken upp sig som landmärken. Ett signum för Skåne. Jag tycker inte det är så vackert men måste medge att jag nog har vant mig. Tycker inte längre att det är så förskräckligt fult. 
Fast...nog är det fult i alla fall.
Nu har klockan passerat midnatt och jag måste dra mig tillbaka till min sköna kudde och förhoppningsvis orka hålla mig vaken så att jag kan höra ett kapitel på min ljudbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar