tisdag 7 januari 2014

Det kändes nästan overkligt



Jag inte fatta att jag är tillbaka på jobb. Efter nästan tre veckors ledigt. Måste erkänna att jag längtat tillbaka. Lite

Första arbetsdagen 2014!

Jag är väl lite konstig. Kanske konstigare än de flesta men jag gillar att gå till mitt jobb.

Mitt kontor kändes inte riktigt sig likt tyckte jag när jag klev in i morse vid åtta-snåret, lite senare än vanligt.
Datorerna krånglade på morgon/förmiddagen och strax efter lunch var det dags för en av våra skrivare att krångla.
Av en kund fick vi höra att en av våra telefonlinjer inte fungerade.

Fick tänka efter vilka lösen och inloggningar som jag hade. 
Tog en rejäl stund på mig att gå igenom det senaste som hända innan jag/vi gick på ledighet. Det gällde nu att fräscha upp minnet.

Innan jag hann tänka tanken var det dags att gå hem. Vart tog nu denna arbetsdag vägen. Hur kan en dag springa iväg så fort.

Känns som det blir en tuff vecka trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar