onsdag 24 oktober 2018

det drar ihop sig.......


Nu går det undan....bara två månader till julafton och allt vad det nu innebär. Innan dess ska ju som bekant en hel del hinnas med (för de flesta av oss).
Jag lämnar det så länge och tar var dag för sig.
Idag är det inte fullt så blåsigt och inget regn så vitt jag kan utläsa det från mitt fönster. Ännu har jag inte varit ute i guds fria natur, bara kollat genom fönstret. Mannen däremot har redan varit ute på sin tidiga morgonpromenad med hundarna. Här gäller ingen sovmorron.
Katten är ute och bevakar sitt revir. 
Själv tar jag det ännu så länge lugnt här framför datorn.
Jag gillar tidiga morgnar när det är tyst och stilla i huset och jag ensam kan sitt och filosofera. Det är nu jag planerar om dagens aktiviteter som jag fastställde dagen innan.


Kram på er!





Det är kramens dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar