fredag 5 oktober 2018

tyst..... låt mig sova

I
Ett riktigt hundväder idag!
Inte ens hundarna känner för att gå ut.
Det är ett faktum. Hösten är här. Det var riktigt höstlikt och ruggigt idag när jag gav mig iväg till affären. Känns som det kommer bli en dag framför datorn och med lite recept sortering. Här behövs det kastas. Går inte längre att samla den ena pärmen efter den andra med bara recept. Det måste ske något nu.




Frank vill visst inte va med på bild idag. Han är nog ännu lite sur för mattes utbrott igår. Jag tror att han tänker "den människan går ju inte att lite på" eller något i den stilen. Han är ju som bekant långsint så det kommer väl ta ett tag innan han fullt ut vill va min vän.

Har grattat en kompis idag som fyller år. Tråkigt nog har visst hennes man glömt av det...
Blir nog inga glada miner där inte.

Nä, nu tar jag och gör iordning en stor kopp O`boy och en kanelbulle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar