tisdag 8 oktober 2019

Bubblan......


På dagen 8 år sedan denna fina pärla stod på våran gård. Nu skulle den visst säljas. Jörgens fina veteran.
Bilintresset har han kvar men nu är det Mustang som gäller. 
Själv har jag inget större bilintresse. Glad om jag kan ta mig från punkt A till punkt B. Det räcker för mig. Tror min bil håller med.
Nu kan jag åter sitta bak ratten på min gamla bil, två dagar innan nästa ögonoperation och åter körförbud. Vad gäller ögonoperationen är jag inte speciellt orolig, tycker bara det är bökigt med alla dessa ögondroppar som ska tas dagligen gånger 3 och under totalt fem veckor. Men det kommer gå fint.
Denna dag har Marianne bakat supergoda kanelbullar och bjudit på. De blev flera styck till eftermiddagskaffet på föreningen idag.
Nu ska det slappas.
Kanske skickar jag i morgon iväg några rader till bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar