torsdag 31 oktober 2019

Bus eller godis



Så är det då redan dags att lämna oktober. Knappt har den hunnit börja kan jag tycka. 

Halloween... ja det köps nog en hel del godis dessa dagar. Själv är jag en av dem. Men, jag hoppas på en bättring. För tillfället är jag dunder förkyld och inte lika godissugen som vanligt. Jo, jag vet. Jag har ett beroende. Beroende efter sötsaker och ja, föresten av allt som är gott ( i mitt tycke gott).
Först måste jag dock se till att bli en bättre människa i flera bemärkelser. Har en otroligt hektisk vecka framför mig. Det blir "nine to five" varje dag.
Dock ska jag denna dag och troligen resten av denna vecka, ja faktiskt resten av denna månad bara vila.
Låter kanske inte så ovanligt för er som läser min blogg men faktum är att jag mellan vilopauserna så är ganska aktiv.

Jag hoppas ni tittar in på min blogg igen nästa månad, till dess bus eller godis, välj själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar