tisdag 15 oktober 2019

ibland är det svårt.......





Försök alltid att hitta en anledning att skratta....men som sagt, ibland funkar det bara inte.
Söndagstävlingarna med våran häst näst sist är då sannerligen inget att skratta åt. Mer hade vi väntat även om någon framstående placering inte var trovärdig.
Måndag morgon var våran lilla krylltott till hund sjuk. Kändes inte alls bra att se honom ligga still upptryckt mot väggen och ingen lust att springa på ängen vid promenden på morron.
Hunden skulle till veterinär det var ett som var säkert.
Väl där kunde veterinär inte finna VAD som var felet bara ATT det fanns ett bekymmer. Det blir till att avvakta och se vad tiden har att erbjuda.
Avvakta är det sämsta jag vet. Jag vill ha effekt genast.
Nu ska jag göra mig iordning för dagens medlemsmöte i föreningen. Dansband och allt. 
Kanske hörs vi här i morgon. Om ni vill så vill jag-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar