söndag 27 februari 2022

Utan GPS

I morse vaknade jag till en vårlig morgon med inslag av frost.
Friskt och lite krispigt i luften. Det kommer bli en härlig dag. Ja, vädermässigt!
Kanske jag skulle drista mig till att ta en riktigt lååång promenad denna söndag. Nä, så blir det inte, det vet jag. Är aldeles för lat och utan GPS kan det gå riktigt illa.
Men varför inte, förresten......
Människor med dåligt lokalsinne kommer alltid att gå långt!


Denna veckas bildgåta blir lite annorlunda. Min fråga till er är......
Vad är det som döljer sig på bilden??


Det är INTE svårt. så ni behöver inga ledtrådar.


Spelkväll hos oss var det igår. Två parti 500, jag vann första och mannen andra. Stackars gästar. Så sällan, eller nästan aldrig de får vinna hos oss.
Vi hade en mycket trevlig kväll, så som vi alltid brukar. Tyvärr blev det en hel del prat kring Ukraina och kriget. Sånt vill man ju inte prata om under trevliga stunder. (inte annars heller, faktiskt)

Jag tänker mig streama Mellot från igår. Trots att jag inte är speciellt intresserad är jag ändå nyfiken. Så får det bli.
Vad ni ska göra får ni bestämma själv.

3 kommentarer:

  1. Det är en flaska yes diskmedel.Anna

    SvaraRadera
  2. Jörgen säger att det är Yes platinum diskmedel

    SvaraRadera
  3. Är det röda Putins önskan om herravälde?
    Ser ut som en snurrig värld
    Om ni inte låter gästerna vinna vill dom ju inte spela mer
    M

    SvaraRadera