lördag 1 oktober 2011

Planmaker.se

Nu har den äntligen kommit, den vecko/månadsplanerare som jag väntat på. Trodde när jag först blev bekant med den att den var bra och att jag skulle ha nytta av den.
Nu har den som sagt kommit och nu förstår jag inte hur jag kunnat vara utan den. Hur jag klarat av att hålla ordning och komma ihåg mina bokningar och planerade besök och aktiviteter. Nu är det så enkelt och överskådligt.

Den är helt outstanding!!

Enkel och överskådlig. Kan användas både som veckoplanerare och som månadsplanerare.
Används av familj, arbetslag, chefer, idrottsledare ja av alla.

Den sitter stadigt på kylen, penna medföljer, bara att skriva, enkelt att sudda ut och ändra.
Denna kan jag verkligen varmt rekomendera ALLA

Ännu en superartikel från Planmaker.se

Två andra bra  köp från Planmaker är dels deras så populära kalender och så en fantastisk nyhet för iår deras pilotpenna med både blyerts och bläck.
Kanske något att tänka på som julklapp??

Gå in på Planmaker.se  och beställ .

Så här ser den ut, men jag lovar bilden kan aldrig göra denna produkt rättvisa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar